Afgelast – Algemene Ledenvergadering op zaterdag 14 maart

Door Marjolein Wessels op 3 maart 2020

Helaas hebben we in verband met het coronavirus moeten besluiten om de gewestelijke vergadering van aanstaande zaterdag 14 maart te annuleren.

We hopen de vergadering op een later moment te kunnen houden en zullen je daar dan over informeren.

Op zaterdag 14 maart vanaf 10.00 uur houdt de PvdA Overijssel de gewestelijke vergadering in de Fabriekstuin in het Twentecentrum in Almelo. Je bent van harte welkom.

Vanaf 9.30 uur kun je terecht in de Fabriekstuin voor een kop koffie of thee. De Fabriekstuin is gevestigd in het Twenthecentrum aan het Twenteplein 1B, tegenover het station in Almelo. Prima bereikbaar per openbaar vervoer dus. Kom je met de auto, dan kun je parkeren achter de slagboom op het terrein van het Twentecentrum. Je krijgt tijdens de vergadering een uitrijkaart.

Om 10.00 uur starten we met de vergadering. Het eerste uur staat in het teken van de statutaire zaken. We behandelen dan onder andere de jaarrekening en de politieke actualiteit.

Thema Openbaar Vervoer

Van 11.00 tot 12.00 uur bespreken we het thema openbaar vervoer: Hoe zorgen we voor goed en betaalbaar openbaar vervoer in Overijssel? Hoe houden we het platteland en de steden bereikbaar voor iedereen? Statenlid Hans Nooter neemt ons mee in de actualiteit rond openbaar vervoer in Overijssel. Voorzitter Ellen Pot van ROCOV vertelt over hoe zij met ROCOV opkomt voor de belangen van de reiziger. We gaan in gesprek over de toekomst van het openbaar vervoer. Wat zijn onze prioriteiten, hoe houden we goed en betaalbaar openbaar vervoer en hoe kunnen we daar vanuit de gemeenten en provincie samen aan werken?

De volledige agenda treft u hier. Het verslag van de volgende vergadering is hier te vinden.

Is vervoer een probleem? Neem dan contact met ons op, dan zoeken we een oplossing.

Graag tot ziens op 14 maart!

Marjolein Wessels

Ik ben Marjolein Wessels (1980), woon in Almelo met mijn man en twee kinderen en werk als communicatieadviseur. Ik ben actief voor de PvdA omdat ik graag iets bijdraag aan de samenleving en me in wil zetten voor een Overijssel waar iedereen meetelt, waar we de welvaart eerlijk verdelen en er kansen zijn voor iedereen.

Meer over Marjolein Wessels