Digitale ledenvergadering PvdA Overijssel op 5 november

2 november 2020

Op donderdag 5 november organiseert de PvdA Overijssel een digitale gewestelijke ledenvergadering. Je vindt de agenda onder deze link (PDF).

Samen Online

We houden de vergadering op het platform Samen Online. Je kunt hier inloggen met je mijn-PvdA-account. Heb je die nog niet? Maak hem dan snel aan!

Op Samen Online vind je de vergaderkamers waar je toegang tot hebt, in ieder geval van je lokale afdeling en het gewest Overijssel. Hier vind je een uitgebreide handleiding over het systeem en hoe je hiermee werkt.

Donderdag 5 november vanaf 19.45 uur kun je terecht in de kamer van Overijssel. Je kunt dan vast een het systeem testen en bijpraten. Zorg dat je om 20.00 uur klaar zit, want dan beginnen we met de vergadering.

Net als bij de vorige keer hebben we vooraf vast een paar huisregels om de vergadering goed te laten verlopen:

• We houden het kort: online vergaderen is vermoeiend. We houden daarom een korte vergadering tot maximaal 21.30 uur. Dit betekent ook dat we van jou als deelnemer vragen om het kort te houden in je bijdragen.
  • Om in die korte tijd vooral de inhoud met elkaar te bespreken, vragen we je om je vragen en opmerkingen zoveel mogelijk vooraf te mailen.
  • We zetten de microfoons van de deelnemers uit tijdens de vergadering. Zo is alleen de spreker aan het woord. Dit voorkomt ruis door achtergrondgeluiden en zorgt dat we niet door elkaar praten. Heb je een vraag of opmerking? Stel hem in de chat, de voorzitter kan je dan waar nodig het woord geven.

De vorige keer hebben we op deze manier een prima vergadering kunnen houden. Natuurlijk hadden we je liever in het echt ontmoet, maar het zit er helaas nog even niet in.

Het verslag van de ALV van juni vind je onder deze link. Alle leden ontvangen enkele dagen voor de vergadering de laatste stukken digitaal per e-mail. Heb je vooraf vragen of opmerkingen, laat het ons weten door een mailtje of telefoontje naar de bestuursleden. We proberen je zo goed mogelijk te helpen.

Met vriendelijke groet,

Marjolein Wessels