Kom naar de nieuwjaarsbijeenkomst op 19 januari in Kampen!

Door Bert Otten op 4 januari 2024

Op vrijdag 19 januari 2024 vindt van 19.30 uur tot 22.00 uur de jaarlijkse Nieuwjaarsbijeenkomst plaats van de PvdA gewest Overijssel. Dit jaar in samenwerking met de afdeling Kampen. Het belooft een mooie avond te worden. De bijeenkomst vindt plaats op de Koggewerf aan de Havenweg 7 in Kampen. Deze locatie ligt op loopafstand van station Kampen en tegenover de ingang van de werf ligt een parkeergarage waar je gratis kunt parkeren.

De Koggewerf is een historische plek waarover veel valt te vertellen. Zo speelde de werf een voorname rol in 2016 bij het lichten van een gaaf bewaard gebleven Koggeschip, uit de eerste helft van de 15e eeuw. Dit schip werd, bijzonder genoeg, op slechts 150 meter van de werf aangetroffen op de bodem van de IJssel. Inmiddels is het schip bekend onder de naam IJsselkogge. Meer weten over de Koggewerf en de IJsselkogge? Voor bezoekers van de Nieuwjaarsbijeenkomst bestaat de mogelijkheid om om 19.00 uur aan te sluiten bij een rondleiding over de werf. Dit is beslist de moeite waard.

Ook de Nieuwjaarsbijeenkomst wilt u niet missen. Het wordt een inspirerende avond met live muziek en gesprekken met onze gewestelijk voorzitter Bert Otten en ons Overijsselse lid van de Tweede Kamer Jimme Nordkamp. Ook vindt de jaarlijkse uitreiking van de Rode Vuist plaats. Een prijs die jaarlijks door de PvdA Overijssel wordt uitgereikt aan een persoon of instelling  die zich bijzonder heeft ingezet voor een mooi en sociaal Overijssel. Tot slot zullen de fractievoorzitter van Provinciale Staten Annemieke Wissink en onze Gedeputeerde Tijs de Bree een pubquiz verzorgen. Uiteraard is er ook volop ruimte om onder het genot van een drankje en hapje met elkaar van gedachten te wisselen.

Kortom, een avond die je niet wilt missen.

Wij hopen van harte op jullie komst!

Bert Otten

Bert Otten (1963) woont in Hengelo en is geboren in Zwollerkerspel. Hij werkt als senior-adviseur bij Radar Advies te Amsterdam en is als fellow verbonden aan de Wiardi Beckman Stichting waar hij zich vooral bezighoudt met arbeidsvraagstukken. In zijn vrije tijd speelt Bert gitaar, leest hij graag, voetbalt hij af en toe en kun je

Meer over Bert Otten