Denk mee met ons verkiezingsprogramma in Hengelo op 22 september!

12 september 2018

Op 20 maart 2019 kiezen we ook in Overijssel de nieuwe provinciale staten. We werken hard aan de voorbereiding: aan het opstellen van de lijst, maar ook aan een sterk en aantrekkelijk verkiezingsprogramma waarmee we als PvdA de volgende periode in willen.

Ook deze keer willen we dat programma weer samen met onze leden schrijven. We horen graag wat jij de belangrijkste onderwerpen vindt waarvoor we ons in Overijssel sterk moeten maken: fatsoenlijk openbaar vervoer, meer werk, duurzame landbouw of juist heel iets anders – wat moet er met stip op nummer één in ons programma?

Om van al onze leden te kunnen horen organiseren we een serie bijeenkomsten door de hele provincie zodat je met de programmacommissie van ideeën kunt wisselen. We trappen af op zaterdag 22 september in Hengelo. Dus zet 22 september, 20:00 uur alvast in je agenda! Meld je aan via [email protected] en wij sturen je de nadere gegevens en de locatie toe.