Door Tijs de Bree op 27 januari 2015

De eerste posters hangen!

De campagne voor de provinciale statenverkiezingen op 18 maart is inmiddels begonnen. En dat betekent dat ook de verkiezingsposters weer in het straatbeeld opduiken! Vorige week hebben alle afdelingen van de PvdA in Overijssel hun campagnemateriaal opgehaald, en inmiddels zijn de eerste posters in A2 en A1 op de bekende borden verschenen.

Althans, verschenen… Die posters plakken zichzelf natuurlijk niet. Overal in Overijssel zijn in weer en wind vrijwilligers actief om de PvdA voordelig voor de dag te doen komen. Zoals bijvoorbeeld in Raalte, waar steunfractieleden Heinz Jansen en Herman Kamphuis hebben gebikkeld om ervoor te zorgen dat de PvdA-posters als eerste op de verkiezingsborden te zien zijn. Chapeau!

Tijs de Bree

In Laag Zuthem (gemeente Raalte) woont Tijs de Bree samen met zijn vrouw en drie kinderen. Hij is mede-eigenaar van een adviesbureau en in het dagelijkse leven adviseert hij organisaties bij complexe samenwerkingsprojecten. Tijs is actief voor de PvdA op lokaal en provinciaal niveau. Sinds april 2011 is hij fractievoorzitter van de PvdA-fractie in de

Meer over Tijs de Bree