Door Tijs de Bree op 3 november 2014

Tijs de Bree beoogd lijsttrekker Provinciale Statenverkiezingen

Tijs de Bree (1977) is door het gewestelijk bestuur van de PvdA Overijssel voorgedragen als beoogd lijsttrekker voor de Provinciale Statenverkiezingen van 18 maart 2015. De Bree woont in Laag Zuthem en werkt als organisatieadviseur. Sinds 2011 is hij fractievoorzitter van de Overijsselse fractie van de Partij van de Arbeid.

Het gewestelijk bestuur legt op 8 november de concept kandidatenlijst voor aan de lokale afdelingen. De gewestelijke ledenvergadering besluit op 29 november over de kandidatenlijst en het verkiezingsprogramma waarmee de PvdA de Overijsselse Statenverkiezingen tegemoet zal gaan.

Tijs de Bree

In Laag Zuthem (gemeente Raalte) woont Tijs de Bree samen met zijn vrouw en drie kinderen. Hij is mede-eigenaar van een adviesbureau en in het dagelijkse leven adviseert hij organisaties bij complexe samenwerkingsprojecten. Tijs is actief voor de PvdA op lokaal en provinciaal niveau. Sinds april 2011 is hij fractievoorzitter van de PvdA-fractie in de

Meer over Tijs de Bree