Door Anneke Beukers op 7 juli 2014

PvdA ontvangt Gast van de Staten

Woensdag 2 juli vond de tweede editie van Gast van de Staten plaats, ditmaal georganiseerd door de PvdA-fractie. Statenleden Tijs de Bree en Anneke Beukers ontvingen 14 gasten op het provinciehuis en vertelden hen alles over het werk van de provincie, het functioneren van de fractie, en de manier waarop in Overijssel politieke besluiten worden genomen. De gasten kregen een rondleiding door het provinciehuis en woonden een deel van de Provinciale Statenvergadering bij.

Wat doet de provincie eigenlijk?

De Gast van de Staten is een initiatief van de PvdA. Doel is de inwoners van Overijssel meer bekend te maken met en te betrekken bij wat de provincie en Provinciale Staten. De Gast van de Staten wordt telkens door een andere fractie georganiseerd voorafgaand aan de Statenvergadering. Op de website van de provincie Overijssel kunt u zien welke fracties wanneer de Gast van de Staten zullen organiseren.

Anneke Beukers

Anneke Beukers woont samen met haar man in Westerhaar. Ze is geboren in 1955 en zelfstandig ondernemer met een eigen adviesbureau. Haar werkterrein is advisering en coaching in alle geledingen van het onderwijs en zaken die verbonden zijn met het onderwijs. Verder is ze commissaris bij Soweco en lid van de Raad van Toezicht bij

Meer over Anneke Beukers