Door Tijs de Bree op 13 februari 2015

PvdA-lijsttrekkers de markt op voor gesprek met Zwollenaren

PvdA-lijsttrekker voor de Eerste Kamer Marleen Barth en de Overijsselse lijsttrekker Tijs de Bree gingen vandaag in gesprek met de bewoners van Zwolle. Samen met kandidaat-Statenleden Hans Nooter uit Zwolle, Leander Broere uit Dalfsen en een groep PvdA-vrijwilligers gingen Barth en De Bree de Grote Markt over.

Op woensdag 18 maart gaat Overijssel naar de stembus om te stemmen voor de Provinciale Staten. De verkiezingen voor de Provinciale Staten bepalen ook de samenstelling van de Eerste Kamer. Marleen Barth benadrukt het belang van de verkiezingen: “Deze verkiezingen gaan tussen de partijen die het herstel in Nederland mogelijk maken en hen die het in de waagschaal stellen. Wij pakken de topinkomens aan en investeren in het onderwijs. Dankzij de PvdA is de verzorgingsstaat op een sociale en verantwoorde manier hervormd. Op die koers moeten we verder en dat kan met een sterke PvdA in de provincies en in de Eerste Kamer.”

Tijs de Bree

In Laag Zuthem (gemeente Raalte) woont Tijs de Bree samen met zijn vrouw en drie kinderen. Sinds juni 2019 is hij namens de PvdA gedeputeerde in Overijssel.

Meer over Tijs de Bree