Maak kennis met voorzitterskandidaten op 26 september in Enschede

Door Annemieke Wissink op 20 september 2021

Begin oktober wordt bekend welke kandidaat door de leden van de PvdA is verkozen als nieuwe voorzitter. Hiervoor kunnen alle leden hun stem uitbrengen. Weet jij al wie jouw steun verdient? Zo nee, dan is er een unieke mogelijkheid om kennis te maken met alle kandidaten. Ben je er al wel uit? Je bent natuurlijk ook van harte welkom om jouw favoriet een hart onder de riem te komen steken.

Datum:                Zondag 26 september

Tijd:                     De zaal opent om 14:30

Locatie:               Poppodium Metropool, Willem Wilminkplein 2 Enschede

Alle kandidaten hebben toegezegd aanwezig te zijn. Meer informatie over de kandidaten en de procedure kan je vinden op Partijvoorzittersverkiezing 2021 | PvdA

De middag zal in het teken staan van kennismaking en ontmoeting en er is ruimte om met de kandidaten zelf in gesprek te gaan over hun ideeën voor onze partij. De middag zal geleid worden door Bert Otten, voorzitter van de PvdA Overijssel.

Iedereen die aanwezig wil zijn moet zich hiervoor aanmelden, dat kan via het volgende formulier: https://forms.gle/Cux8a5V512baSu9w7 Vanwege de coronabeperkingen zijn het aantal plaatsen beperkt, dus wacht niet te lang!

We moeten ons houden aan de voor Poppodia geldende coronamaatregelen. Zoals het er nu naar uitziet betekent dit dat je een geldige QR-code moet laten zien bij binnenkomst. Helaas kunnen we hierop geen uitzonderingen maken, zonder deze code kunnen we je niet binnenlaten. Mochten de regels tussentijds wijzigen dan worden degene die zich hebben aangemeld hierover geïnformeerd.

Annemieke Wissink

Overijssel is prachtig. Samen met mijn man en onze drie kinderen geniet ik elke dag van de schitterende omgeving en de mooie mensen. Toch moet het beter. Teveel mensen zijn onzeker over hun werk, huis en over de toekomst van hun kinderen en kleinkinderen. Ik strijd voor een provincie waarin iedereen de kans krijgt om

Meer over Annemieke Wissink