Loop mee met de PvdA tijdens Zwolle Pride!

21 augustus 2019

Van 29 augustus tot en met 1 september wordt in onze provinciehoofdstad Zwolle Pride georganiseerd. De organisatie van Zwolle Pride vraagt aandacht voor mensenrechten in het algemeen en de acceptatie en emancipatie van LHBTI’ers in het bijzonder, overal ter wereld. Zwolle Pride moet een groot feest worden en tegelijkertijd een indrukwekkend pleidooi!

Op zaterdag 31 augustus zal tijdens de ‘City Parade’ een bonte stoet van deelnemers en maatschappelijke organisaties door de Zwolse binnenstad lopen. De PvdA wil met een grote groep meedoen. Als initiatiefnemers van de Regenboogprovincie Overijssel onderstrepen wij het belang van een inclusieve Overijsselse samenleving waarin iedereen mee kán en mág meedoen, en waarin discriminatie actief wordt bestreden.

De afdeling Zwolle en de Statenfractie PvdA nodigen je uit om deel te nemen aan deze activiteit. Vanuit de PvdA willen wij zichtbaar aanwezig zijn en onze boodschap uitdragen. Loop je met ons mee? Meld je dan aan via [email protected]. Ook voor vragen of meer informatie kun je bij ons terecht.

De City Parade vertrekt op 31 augustus om 13:30 vanaf het park Weezenlanden in Zwolle. We treffen elkaar om 13:00 bij de ingang van het provinciehuis, Luttenbergstraat 2, Zwolle.

We hopen je te zien op zaterdag 31 augustus!

Patty Wolthof
PvdA Zwolle – [email protected]