Door Tijs de Bree op 19 maart 2015

Kiezers bedankt!

De PvdA bedankt de ruim 45.000 kiezers die ons hun vertrouwen gaven, en feliciteert het CDA met de verkiezingsuitslag. Die uitslag was voor de Partij van de Arbeid teleurstellend. We zagen dat het met Nederland en Overijssel de goede kant opging, en herstel in de peilingen ten opzichte van de vorige maanden. Daar hadden we graag meer uit willen halen. Het is een tegenslag, maar we zijn zeker niet verslagen. De PvdA blijft zich in Overijssel inzetten voor meer banen, voor krachtige steden en voor een solidaire samenleving. Bedankt voor uw vertrouwen!

Tijs de Bree

In Laag Zuthem (gemeente Raalte) woont Tijs de Bree samen met zijn vrouw en drie kinderen. Hij is mede-eigenaar van een adviesbureau en in het dagelijkse leven adviseert hij organisaties bij complexe samenwerkingsprojecten. Tijs is actief voor de PvdA op lokaal en provinciaal niveau. Sinds april 2011 is hij fractievoorzitter van de PvdA-fractie in de

Meer over Tijs de Bree