Algemene Ledenvergadering op zaterdag 6 november

1 november 2021

We nodigen je van harte uit voor de gewestelijke vergadering op zaterdagochtend 6 november in de bibliotheek in Almelo. We hebben er veel zin in om na alle online vergaderingen elkaar weer echt te kunnen ontmoeten. We zijn er trots op dat onze kersverse partijvoorzitter Esther-Mirjam Sent heeft toegezegd dat ze aanwezig is bij ons in Almelo. Alle reden dus om erbij te zijn!

De bibliotheek (Het Baken 3) is op loopafstand van station Almelo. Kom je met de auto? Dan kun je goed parkeren in parkeergarage Stadsbaken.

Je bent vanaf 9.30 uur welkom voor een kop koffie of thee. Om 10.00 uur beginnen we met de vergadering. De bibliotheek is pas geopend vanaf 10.00 uur. Kom je voor 10.00 uur, dan kun je gebruik maken van de zij-ingang (herkenbaar aan de borden AAFM/AAVisie). Deze ingang zit aan de linkerkant van de bibliotheek (aan de kant van het stadhuis). We vergaderen in zaal De Evenaar op de vierde verdieping. Er is een lift aanwezig.

De agenda vind je onder deze link. Volgens de huidige corona-regels is er voor het bijwonen van de vergadering geen QR-code nodig, omdat de bibliotheek een doorstroomlocatie is. Ga je na afloop nog wat eten of drinken in Feijn, het bieb-café, dan heb je wel een QR-code nodig. We houden uiteraard de komende persconferentie in de gaten. Mocht dit gevolgen hebben voor onze vergadering, dan laten we je dat per mail weten.

We zien je graag op zaterdag 6 november!